173837 – 21112024 – Reprezentanța Comisiei Europene în România a lansat campania de comunicare ,,România în Uniunea Europeană”, prin care își propune să evidențieze beneficiile concrete pentru cetățenii români, ca urmare a apartenenței României la Uniunea Europeană.
Vor fi prezentate contribuția fondurilor europene la dezvoltarea României, facilitățile roamingului fără plata de taxe suplimentare, oportunitățile de studiu și formare profesională, prin programul Erasmus+ și libertatea de a trăi, călători, lucra sau învăța oriunde în UE.
Campania de tip Out of Home (OOH) se desfășoară în București, Timișoara și Iași în a doua parte a lunii noiembrie 2024. Mesajele sunt expuse pe panouri stradale, clasice și digitale, în stații de autobuz și metrou, în clădiri de birouri și săli de fitness. Fiecare material conține un cod QR, a cărui accesare va direcționa către mai multe informații utile despre tema abordată accesând.
Conceptul creativ poartă semnătura artistului Dan Perjovschi, cu care Reprezentanța Comisiei Europene în România colaborează constant în proiecte de comunicare. Campania ,,România în Uniunea Europeană” a mai fost implementată și în luna iulie a acestui an, în București.