167875 – 08022023 – Primăria Municipiului București anunță prelungirea, până la 28 februarie a.c., a termenului de dezbatere publică stabilit prin anunțul nr. 197201/1/29.12.2022 cu privire la Proiectul de hotărâre privind constituirea Comisiei de avizare a cererilor de organizare a adunărilor publice, de aprobare a Regulamentului intern de funcționare a acesteia, precum și aprobare a Regulamentului privind desfășurarea evenimentelor pe domeniul public al Municipiului București. Proiectul poate fi consultat pe site-ul PMB sau la sediul instituției ori poate fi obținut în copie depusă la registratura PMB.
De asemenea, propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparență decizională pot fi trimise la relatiipublice@pmb.ro, poștă sau registratură, cu mențiunea ”Propuneri pentru proiectul de hotărâre privind constituirea Comisiei de avizare a cererilor de organizare a adunărilor publice, de aprobare a Regulamentului intern de funcționare a acesteia, precum și aprobare a Regulamentului privind desfășurarea evenimentelor pe domeniul public al Municipiului București”.
Proiectul a fost lansat în dezbatere publică în 29 decembrie 2022.