145204 – 11042017 – La 11 aprilie, a avut loc o întâlnire între reprezentantii ANAF, Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice București, Primăriei Capitalei și primăriilor de sector, și cei ai primăriilor orașelor Voluntari, Buftea și Bragadiru, din județul Ilfov, cu privire la extinderea utilizarii sistemului informatic PatrimVen, care prevede simplificarea procedurilor administrative aplicabile contribuabililor.
Prin sistemul PatrimVen se asigură punerea la dispoziția autorităților și instițutiilor publice din administrația publică centrală și locala a unor servicii pentru realizarea masurilor cuprinse în Planul Integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetățenilor, parte a Strategiei României pentru consolidarea administrației publice 2014 – 2020.
Utilizarea acestui sistem informatic de către autoritățile și instituțiile publice se face în baza unui protocol de aderare, care include lista serviciilor disponibile din cadrul sistemului, precum și a descrierii interfetelor de acces.
Utilizarea sistemului informatic PatrimVen asigură instituțiilor implicate comunicarea interinstițutională prin mijloace electronice de transmitere la distanță, reducerea deplasărilor contribuabililor între instituții, economisirea resurselor materiale și financiare, eficientizarea timpului de lucru și utilizarea resurselor umane care eliberează diverse categorii de înscrisuri (adeverințe de venit, certificate fiscale etc) către alte activități îndreptate spre creșterea calității serviciilor oferite contribuabililor. – PROMPT MEDIA