149207 – 22022017 – Întrunit în şedinţă publică, Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a analizat marți rapoartele de monitorizare întocmite de direcția de specialitate privind duratele orare ale inserțiilor de publicitate transmise în perioada septembrie – decembrie 2016 de zece posturi de televiziune (Antena 1, Antena 3, B1 TV, Kanal D, Național TV, Prima TV, Pro TV, Realitatea TV, TVR 1 și România TV).
Constatând încălcarea dispozițiilor art. 35 alin. (1) din Legea audiovizualului nr. 504/2002 cu modificările și completările ulterioare (”Proporţia de spoturi publicitare televizate şi spoturi de teleshopping dintr-un interval de o oră nu poate depăşi 20%, respectiv 12 minute; în cazul televiziunii publice durata acestora nu poate depăşi opt minute din timpul oricărei ore date”), Consiliul a decis amendarea Kanal D cu 200.000 de lei, Antena 3 cu 25.000 de lei, Realitatea TV cu 10.000 de lei, iar B1 TV a primit somație publică. – PROMPT MEDIA