146853 – 12102016 – Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat modificarea si completarea art. 1 din Hotararea C.G.M.B. nr. 180/25.08.2016 privind predarea catre Consiliul Local al Sectorului 5 a competentelor de infiintare, organizare, atribuire si derulare a activitatilor serviciului public de salubrizare in sectorul 5 al Municipiului Bucuresti, de la Consiliul General al Municipiului Bucuresti.
Prin proiectul de hotarare s-a propus ca Primaria Municipiului Bucuresti sa asigure continuarea serviciului de salubrizare a Sectorului 5, pana cand primaria de sector semneaza contractul de prestari servicii si incheierea Acordului Cadru.
La 25 august 2016 fost aprobata HCGMB nr. 180 care precizeaza ca, incepand cu data de 15 octombrie 2016, competentele privind infiintarea, organizarea, atribuirea si derularea activitatilor serviciului public de salubrizare in Sectorul 5 al Municipiului Bucuresti, preluate de Municipiul Bucuresti prin HCGMB nr 275/2014, revin Consiliului Local Sector 5. Drept urmare, Primaria Sectorului 5 a publicat in Sistemul electronic de achizitii publice (SEAP) Anuntul de participare cu nr. 170211/01.10.2016 pentru Acord Cadru servicii de salubrizare si deszapezire pe raza Sectorului 5 din Municipiul Bucuresti cu termen de deschidere a ofertelor de 19 octombrie 2016 (urmat de o perioada de analiza si adjudecare a ofertei castigatoare), termen care este ulterior celui de 15 octombrie 2016 stipulat in H.C.G.M.B. nr. 180/25.08.2016. In consecinta, prin adresa 39417/ 4 octombrie 2016 transmisa de Primaria Sectorului 5, s-a solicitat sa fie asigurat serviciul de salubrizare stradala si a serviciul de iarna pe raza Sectorului 5 de catre Primaria Municipiului Bucuresti, pana la finalizarea procedurii de achizitie si incheierea Acordului Cadru. – PROMPT MEDIA