146565 – 28092016 – Asociaţia Comunelor din România (ACoR) doreşte modificarea legislaţiei privind auditul public intern, filiala tulceană a organizaţiei intenţionând să convoace o şedinţă a Consiliului director pe această temă. ”Este nevoie de o uniformizare a legislaţiei în domeniul public intern. Vom convoca Consiliul director al ACoR, îi vom invita pe reprezentanţii instituţiei din cadrul Ministerului Finanţelor Publice care ne coordonează pentru a le prezenta problemele cu care ne confruntăm şi a găsi soluţii. Vorbim de probleme legate de modul de decontare a cheltuielilor sau de modul de a ne implica în eficientizarea gestionării banului public”, a declarat vicepreşedintele ACoR, Ştefan Ilie.
El şi-a exprimat speranţa ca şedinţa Consiliului director al ACoR să aibă loc cel târziu în luna noiembrie a acestui an. ”Noi vrem ca în luna noiembrie să avem această şedinţă pe care să o concretizăm într-o uniformizare a legislaţiei în cadrul unui ghid al auditorului public intern”, a menţionat Ilie.
La rândul său, preşedintele Corpului auditorilor publici interni din cadrul ACoR, Mihăiţă Ionaşcu, a precizat că modificările legislative vizează articole din Hotărârea de Guvern nr 1.183/2012, hotărârea de Guvern nr 1.086/2013 şi legea nr 672/2002. ”Sunt puncte strict legate de activitatea noastră”, a precizat Ionaşcu. – PROMPT MEDIA