Acasă Bucuresti-Ilfov Bucuresti București: În 2015 au fost inaugurați 13 km şi au fost închişi...

București: În 2015 au fost inaugurați 13 km şi au fost închişi 22 de km

DISTRIBUIȚI

 140562 – 16102015 România se află într-o situaţie unicat în Europa: este singura ţară care are un bilanţ negativ în ceea ce priveşte autostrăzile. Concret, în anul 2015 s-au inaugurat 13 km şi au fost închişi 22 de km. Din păcate, cei 22 de km închişi se află chiar în apropierea noastră, pe segmentul de autostradă Sibiu – Orăştie. Numai că aici, mai precis în zona Lotului 3, Cunţa – Sălişte suntem în faţa unui adevărat dezastru, şi, se ştie, o porţiune de autostradă trebuie demolată şi reconstruită de la zero. Puţină lume ştie că există riscul pierderii întregii alocări financiare europene (cca 400 de milioane de euro) pe Orăştie-Sibiu, dacă anul viitor autostrada nu va fi funcţionabilă pe întregul segment dintre cele două localităţi., declară deputatul PNL Ion Tămâian.

În mod normal, la numai 24 de ore, după ce s-a luat măsura închiderii circulaţiei pe tronsonul respectiv, sau la numai 24 de ore după ce s-a anunţat luarea măsurii radicale ale demolării şi reconstrucţiei porţiunii respective de autostradă, Parchetul ar fi trebuit să demareze o anchetă serioasă pentru că este vorba de sume mari de bani care s-au cheltuit în van, şi este vorba de pierderi a unor sume mari de bani în viitor. Din păcate. o astfel de anchetă nu a fost demarată. Drept urmare, spune parlamentarul liberal, se impune constituirea unei comisii parlamentare de anchetă privind tot ce s-a întâmplat în legătură cu autostrada Sibiu-Orăştie. Aceasta trebuie să verifice modul cum s-a operat efectiv pe teren şi să clarifice care este partea de vină a constructorului care a efectuat lucrările. Senatorii şi deputaţii care se vor afla în componenţa comisiei trebuie să analizeze integral prestaţia CNADNR din ultimii ani legată de autostrada Sibiu-Orăştie şi a conducerii Ministerului Transporturilor. – PROMPT MEDIA

foto:vimeo.ro

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.