134553 – 05022015 – Un nou centru comercial va fi construit la periferia Capitalei, în zona de est. Centrul comercial Cernica Park, a cărui construcţie va demara anul viitor, va include, printre altele, un hipermarket, un centru de tip outlet şi un magazin combinat de unelte şi materiale de construcţii si articole de gradină de tip Do-It-Yourself.
Dezvoltatorul imobiliar belgian Liebrecht & wooD, care a construit centrul de outlet Fashion House, centrul comercial Militari Shopping Centre, parcul de retail West Park şi complexul de birouri Victoria Park din Bucureşti, va construi un nou centru comercial, Cernica Park, situat la periferia Capitalei, în zona de est. Construcţia noului centru comercial dezvoltat de Liebrecht & wooD va fi demarată în 2016, proiectul Cernica Park urmând să fie finalizat în 2017.
Cernica Park va găzdui un magazin combinat de unelte şi materiale de construcţii si articole de gradină de tip Do-It-Yourself, un hipermarket cu propria galerie comercială, magazine de haine şi accesorii, un centru de tip outlet (Fashion House), un comerciant de articole sportive de mare anvergură şi un retailer de decoraţiuni interioare, anunţă b365.ro
Deschiderea unui nou centru outlet Fashion House este confirmată şi de Grupul Fashion House, care a anunţat, pe site-ul propriu, că va deschide cea de-a doua unitate comercială din România în cadrul proiectului Cernica Park. „Succesul primului centru de tip outlet din Bucureşti, a determinat grupul Fashion House să deschidă un al doilea astfel de centru în cadrul parcului comercial Cernica Park, în partea de est a Capitalei, centru ce va fi inaugurat în 2015”, precizează Grupul Fashion House pe site-ul propriu.
Centrul outlet Fashion House din Cernica Park va avea o suprafaţă închiriabilă de 17.500 mp, va cuprinde 93 de magazine, o zonă de joacă pentru copii şi o zonă de restaurante, dar şi o parcare pentru peste 1.400 de vehicule.
Cernica Park este amplasat la ieșirea din București, pe Autostrada A2 Bucureşti – Constanţa, la aproximativ 2 km est de Şoseaua de Centură. Dezvoltatorul va inaugura săptămâna viitoare o cale de acces dinspre proiectul Cernica Park către autostrada A2. Potrivit reprezentanţilor companiei, noua cale de acces planificată în zona de sud a complexului va îmbunătăți considerabil accesul din zona centrala a Bucureştiului, cât şi din împrejurimi. „Datorită mărimii, amestecului de chiriaşi şi locaţiei accesibile, Cernica Park va deveni o destinaţie internaţională de shopping”, anunţă dezvoltatorul, precizând că de la acest centru comercial până în centrul Bucureştiului sunt 15 minute de mers cu maşina, iar până la graniţa cu Bulgaria sunt 70 de km.
Suprafaţa terenului pe care va fi construit Cernica Park este de 343.280 mp. Amprenta la sol a principalelor clădiri va fi de 11 hectare, în timp ce suprafaţa totală destinată închirierii este de 87.319 mp. Alte 17,6 hectare de teren vor fi ocupate de parcare şi drumuri, iar 2,4 hectare vor fi rezervate peisagisticii. Centrul comercial va avea în total peste 3.500 de locuri de parcare.
Suprafaţa totală a terenului pe care urmează să fie construit centrul comercial Cernica Park este de 60 de ha, iar belgienii de la Liebrecht & wooD vor să dezvolte şi un proiect rezidenţial cu 2.000 de locuinţe, în afara Bucureştiului.
„Ca şi privire de ansamblu, Cernica Park caută sa creeze o experiență de shopping nouă şi vibrantă prin arhitectura sa unică. Având la bază un concept arhitectural revoluționar, ce dezvăluie un impresionant model spațios, concentrat pe caracteristicile locului şi ce prezintă un drum central organic conturat, master planul este divizat în două arii principale ce conduc la o fluidizare a traficului. Aleile pietonale cu pasarele şi spaţii verzi, ghivece cu flori, lacuri şi fântâni sunt îmbinate armonios într-o amenajare favorabilă mediului înconjurător. Arcadele împreună cu un mix de elemente arhitecturale ce vor decora spațiile din Cernica Park, vor transforma centrul într-o locație captivantă, atât pentru shopping, cât şi pentru petrecerea timpului liber„, mai precizează dezvoltarorul.
Compania mizează că acest proiect va avea succes pe plan comercial, datorită mixului de chiriaşi şi accesului facil de la drumul principal, dar şi datorită vizibilităţii sale.
„Datorită locației sale avantajoase într-o zonă în dezvoltare şi cu acces convenabil, Cernica Park va deveni locul ideal pentru shopping şi recreere pentru locuitorii din Bucureşti, Constanța şi oraşele înconjuratoare. Cernica Park deserveşte o populație de 1,2 milioane pe o rază de 30 de minute de mers cu maşina (partea de Est a Bucureştiului şi judetul Ilfov), 2,4 milioane pe o rază de 60 de minute de mers cu maşina (partea de vest a Bucureştiului şi judetul Ilfov, cât şi oraşele şi satele din împrejurimi), şi aproape 3 milioane pe o rază de 90 de minute de mers cu maşina (oraşele mici din jurul Bucureştiului, precum Giurgiu, Urziceni şi Călăraşi, cât şi cele mai mari ca Ploieşti)”, potrivit descrierii proiectului.
Liebrecht & wooD are o experiență de aproape 20 de ani în implementarea de proiecte în Europa Centrala şi de Est – Polonia, România și Rusia. Compania s-a axat în dezvoltarea și administrarea proiectelor de tip parcuri de retail, centre de tip outlet și clădiri de birouri. Portofoliul dezvoltatorului include 440.000 mp suprafață închiriabilă pe piețele din Europa Centrala şi de Est şi Rusia, iar alte proiecte, care însumează o suprafață totală de 230.000 mp, sunt în curs de dezvoltare. – PROMPT MEDIA