127737 – 17042014 – Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) anunţă că a elaborate un proiect de ordin pentru modificarea anexei la ordinul preşedintelui ANAF nr.2.211/2013 pentru aprobarea competenţei teritoriale de administrare.
Potrivit art.33 alin.(1) din Ordonanţa Guvernului nr.92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, competenţa teritorială de administrare este stabilită prin ordin al preşedintelui ANAF.
Prin anexa nr.2 la ordinul preşedintelui ANAF nr.1104/2013 a fost aprobată structura organizatorică a direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice, fiind stabilite unităţile fiscale din subordinea acestora.
Pe baza acestor prevederi legale, prin ordinul preşedintelui ANAF nr.2211/2013 a fost aprobată competenţa teritorială de administrare a contribuabililor, fiind arondate unităţile administrativ – teritoriale la unităţile fiscale din cadrul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice.
Având în vedere modificările ulterioare aduse anexei nr.2 la ordinul nr.1104/2013, prin ordinul preşedintelui ANAF nr.754/2014, prin care, începând cu data de 1 mai 2014 se reînfiinţează Serviciul fiscal orăşenesc Mioveni din subordinea Direcţiei generale regionale a finanţelor publice Ploieşti, este necesară modificarea ordinului preşedintelui ANAF nr.2211/2013, în vederea stabilirii unităţilor administrativ – teritoriale arondate acestei unităţi fiscale.
La solicitarea Administraţiei judeţene a finanţelor publice Argeş, se propune arondarea la Serviciul fiscal orăşenesc Mioveni, începând cu 1 mai 2014, a următoarelor unităţi administrativ-teritoriale: Mioveni, Băileşti, Dârmăneşti, Davideşti, Miceşti, Ţiţeşti şi Vultureşti, preluate de la Administraţia judeţeană a finanţelor publice Argeş.
Începând cu data de 1 iunie 2014, se propune arondarea la Serviciul fiscal orăşenesc Mioveni şi a următoarelor unităţi administrativ-teritoriale: Coşeşti şi Pietroşani (preluate de la Administraţia judeţeană a finanţelor publice Argeş), Stâlpeni şi Hârtieşti (preluate de la Serviciul fiscal municipal Câmpulung). Totodată, Direcţia generală regională a finanţelor publice Ploieşti a solicitat arondarea localităţilor Alexeni, Gârbovi, Ion Roată, Valea Măcrişului, Grindu, Sfântu Gheorghe de la Administraţia judeţeană a finanţelor publice Ialomiţa la Serviciul fiscal municipal Urziceni. Menţionăm că această rearondare va fi aplicabilă începând cu data de 1 iunie 2014. – PROMPT MEDIA