Acasă Economie București: Dineurile oficiale, un canal eficient pentru promovarea brandurilor românești

București: Dineurile oficiale, un canal eficient pentru promovarea brandurilor românești

DISTRIBUIȚI

 – 127278 – 31032014 – Federația Patronatelor din Turism și Servicii (FPTS) cere promovarea produselor tradiționale românești prin intermediul dineurilor oficiale. ”Toată lumea caută modalități de a promova turismul și produsele românești, dar ignorăm o soluție simplă: ca toate dineurile oficiale, fie ale administrației centrale sau locale, ale instituțiilor statului de orice nivel, dar și ale altor structuri oficiale, sindicale, patronale, politice sau profesionale, să se bazeze pe produse tradiționale românești. Aceasta este o cale de a prezenta ce avem mai bun direct celor mai influente personalități din străinătate cu care oficialitățile și liderii de organizații din România intră în contact cu ocazia diverselor întâlniri organizate la noi în țară”, susține Dan Matei Agathon, președintele Federației.

Acesta arată că și alte state uzează de aceeași modalitate de a-și promova brandurile de țară. ”Un mic efort de a nu ne mai rușina de ceea ce avem bun ar aduce mai multă reclamă României prin prezentarea produselor tradiționale la întâlnirile oficiale decât multe videoclipuri plătite. Invitații străini vor vorbi mai departe despre ceea ce au văzut și gustat la noi și uite așa se va afla ce produse gastronomice are România”, mai spune Agathon. PROMPT MEDIA

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.