Acasă Politic Bucuresti: Nu creşteţi preţurile pentru a profita prosteşte de finala Europa League!

Bucuresti: Nu creşteţi preţurile pentru a profita prosteşte de finala Europa League!

DISTRIBUIȚI

109961 – 07052012 – “Finala Europa League de pe 9 mai este o şansă imensă pentru turismul românesc dacă vom şti să le oferim celor 40.000 de turişti un oraş curat, cu servicii de calitate, fără câini vagabonzi şi fără hoţi de buzunare. Faptul că unii hotelieri au crescut preţurile cu 50 la sută pentru a profita prosteşte de acest eveniment nu ne face cinste, de vreme ce oricum profiturile vor exploda prin ocuparea fără precedent a locurilor de cazare, a cafenelelor şi restaurantelor. Riscăm să primim aceleaşi critici dure pe care Michel Platini le-a adus hotelierilor din Ucraina pentru că au mărit preţul cazărilor în perioada meciurilor CE de fotbal din această vară. Ar trebui să ne dezbărăm pentru totdeauna de ideea de lovitură de week-end sau de profit de moment şi să încercăm să-i readucem pe aceşti turişti şi altă dată la Bucureşti. Capitala trebuie să se îmbrace în cele mai bune haine, să-şi scoată frumuseţile la vedere, să organizeze cele mai reuşite petreceri, dar să păstreze preţurile normale şi decente, pentru că aşa se construieşte un profil de ţară atrăgătoare. Un eveniment de calibrul finalei Europa League este o şansă să le arătăm turiştilor străini locurile frumoase şi spectaculoase ale Bucureştiului, precum Palatul Parlamentului sau Centrul Istoric, dar şi să-i ispitim cu excursii pe Valea Prahovei sau pe urmele legendei lui Dracula, în loc să-i scuturăm de bani în mod nejustificat o dată, iar apoi să rămână cu un gust amar şi să nu mai calce prin România”, susţine Dan Matei Agathon, preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii.

“Din punctul de vedere al alimentaţiei oferite, proprietarii de restaurante şi terase ar trebui să îşi îndrepte atenţia către preparatele tradiţionale româneşti. Toţi turiştii străini vor fi nevoiţi să servească masa în Bucureşti. Prin urmare, recomandăm folosirea tarifelor actuale sau chiar a unor oferte speciale şi evitarea majorării peste noapte a preţurilor. Soluţia de cucerire a turiştilor străini o reprezintă un preţ convenabil şi atractiv pentru o bucătărie autentic românească, cu produse de calitate. Orice turist străin care a gustat din preparatele româneşti se va întoarce cu plăcere la noi în ţară. În plus, organizarea unor pieţe cu produse autentic româneşti, combinate cu suveniruri de calitate ar însemna o carte de vizită de neuitat pentru turişti. Costul organizării unor asemenea pieţe tradiţionale este mult sub marketingul brandului de ţară, dar efectul este spectaculos. Un turist mulţumit va aduce alţi cinci turişti, un turist nemulţumit va opri alţi douăzeci. Dacă înmulţim acest algoritm cu 40 de mii de turişti vom înţelege care este miza reală a evenimentului de săptămâna viitoare pentru turismul românesc. Aşa încât Federaţia Patronatelor din Turism şi Servicii le recomandă tuturor hotelierilor şi ofertanţilor de servicii turistice să evite creşterea de preţuri şi să vină în întâmpinarea turiştilor cu cele mai bune produse, cu o servire ireproşabilă şi cu ospitalitatea românească autentică”, a mai spus Dan Matei Agathon. – www.promptmedia.ro

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.