110067 – 10052012 – România a câştigat finala europeană a turismului, marcând decisiv în acest fel în faţa celor 40.000 de turişti prezenţi la Bucureşti, dar şi în faţa milioanelor de oameni care au urmărit la televizor finala Europa League de miercuri seara, susţine Dan Matei Agathon, preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii .
“Faptul că spaniolii şi ceilalţi turişti s-au simţit extraordinar la Bucureşti, că au petrecut până în zori pe străzi şi prin locurile amenajate, fraternizând cu românii şi degustând bunătăţile locale a fost cea mai bună reclamă turistică pe care a avut-o România până în prezent. România a dovedit cu această ocazie că poate fi o destinaţie turistică de excepţie şi că merită atenţia Europei şi a lumii. Articolele din presa străină au dezvăluit farmecul misterios şi aparte al Bucureştiului şi au observat cât de bine s-au simţit turiştii în Capitală. Toate aceste remarci favorabile din presa străină şi felul în care spaniolii s-au manifestat cu exuberanţă pe străzi reprezintă un capital de imagine nepreţuit pentru România. Acest gen de evenimente trebuie repetat în România şi capitalizat de fiecare dată ca imagine turistică, pentru că avem de oferit senzaţii de neuitat, tradiţii şi o ospitalitate unică. Ar fi păcat să ne oprim aici şi să nu continuăm promovarea României şi a Bucureştiului prin tot ceea ce aceste destinaţii au de oferit turiştilor străini. Finala Europa League este doar începutul unei poveşti de succes a turismului românesc”, a mai spus Dan Matei Agathon. – www.promptmedia.ro