110378 – 22052012 – Comisia Europeană a lansat un nou videoclip viral în cadrul campaniei “Generation awake!”, care atrage atenţia consumatorilor asupra pericolelor legate de modelele de consum nesustenabile. În videoclip apare Manole, maniacul cu apa, o găleată nevricoasă care abordează tema utilizării excesive a apei. Videoclipul conţine linkuri către pagina de internet Generation Awake, un site multilingv menit să-i facă pe cetăţeni să reflecteze asupra obiceiurilor lor de consum şi să-i ajute să-şi schimbe comportamentul astfel încât să trăiască într-un mod mai sustenabil.
În acest an vor fi lansate şi alte activităţi în cadrul campaniei, inclusiv o nouă secţiune a site-ului care examinează amprenta asupra apei a unor produse precum jeanşii, hamburgerii sau
Generation Awake este
De la lansarea sa în octombrie 2011, site-ul campaniei, care este disponibil în 23 de limbi ale UE, a înregistrat peste 200 000 de accesări de pagină. Videoclipul campaniei a fost vizionat de peste 1 milion de persoane, iar pagina de Facebook a atras aproape 13 000 de fani. Campania a fost concepută special pentru persoanele tinere din mediul urban şi familiile tinere din întreaga Uniune Europeană, nu numai pentru a-i sensibiliza cu privire la importanţa utilizării eficiente a resurselor, ci şi pentru a-i încuraja să-şi schimbe obiceiurile. – www.promptmedia.ro