Acasă Politic Puterea de cumparare a clasei de mijloc se va tripla pana in...

Puterea de cumparare a clasei de mijloc se va tripla pana in 2030

DISTRIBUIȚI

106826 – 09012012 – Puterea de cumparare a clasei de mijloc se va tripla la nivel global pana in 2030, datorita cresterii rapide a pietelor emergente, iar clasa de mijloc va ajunge la 5 miliarde pana in 2030, o crestere sustinuta mai ales de piata asiatica, se arata intr-un studiu realizat de Ernst & Young, citat de Business24.ro.

Astfel, puterea de cumparare a clasei de mijloc la nivel global va ajunge la 56 de trilioane de dolari pana in 2030.

Studiul arata ca, de acum si pana in 2030, clasa de mijloc va creste de la 1,8 miliarde de persoane la 4,9 miliarde. Cea mai mare parte dintre acesti trei miliarde de noi consumatori, care cheltuiesc intre 10 dolari si 100 de dolari pe zi, vor trai in Asia si in pietele emergente.

Principalele recomandari facute in cadrul studiului „Innovating for the next three billion: The rise of the global middle class” realizat de Ernst & Young, bazat pe o cercetare incluzand interviuri cu 547 de executivi la nivel global, precum si cu cativa dintre cei mai influenti antreprenori ai momentului din lume, ar fi acelea ca firmele vor fi nevoite sa-si adapteze strategiile de dezvoltare pentru a putea raspunde noilor cerinte ale clasei de mijloc, in crestere rapida la nivel global si, mai ales, in pietele emergente. Schimbarile vor trebui sa includa crearea unor produse si servicii cu totul noi, daca aceste companii vor dori sa realizeze inovari reale si sa obtina crestere.

Studiul evidentiaza faptul ca majoritatea companiilor din economiile dezvoltate isi concentreaza in prezent eforturile si actiunile catre segmentul premium al pietei. Chiar si in cazul companiilor din pietele emergente, aceasta proportie se ridica la 40%. Studiul argumenteaza ca aceasta orientare spre bunurile de lux va trebui sa se schimbe.

„Plecand de la o crestere preconizata a noului segment de clienti cu venituri medii cu pana la trei miliarde de oameni pana in 2030, ceea ce reprezinta o crestere a cererii de la 21 de trilioane de dolari la 56 de trilioane de dolari, studiul identifica punctele in care inovatia este necesara: cunoasterea clientului, adaptarea la cultura si obiceiurile de consum locale, cercetarea si dezvoltarea, operatiunile si modelul de business – care trebuie sa combine relevanta locala cu prezenta globala”, potrivit studiului. – www.promptmedia.ro

 

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.