Acasă Politic Bucuresti: Chiar daca nu au cu ce, 55% dintre romani si-ar face...

Bucuresti: Chiar daca nu au cu ce, 55% dintre romani si-ar face singuri o casa “de la zero”-

DISTRIBUIȚI

102961 – 29072011 – Potrivit unui studiu realizat de compania Wienerberger, liderul pietei de caramida din Romania, 55% dintre romanii care isi construiesc o casa cred ca decizia referitoare la materialele de constructii pentru propria locuinta trebuie sa le apartina, indiferent de ce spun specialistii. Peste 50% dintre ei spun ca ar prefera sa faca o casa „de la zero”, decat sa cumpere o casa gata construita sau „la rosu”. Totodata, romanii din Nordul tarii isi doresc o casa pentru placerea de a avea o gradina, in vreme ce romanii din Sud vor o casa pe pamant pentru a elimina problemele cu vecinii de bloc. „Pe parcursul acestui studiu am constatat ca peste o treime dintre romani considera ca Porotherm este un tip de caramida, desi Porotherm este de fapt o marca de caramida, produsa de compania Wienerberger”, a declarat Cristina Osiescu, Marketing & Communication Manager Wienerberger Romania. „Aceasta este o situatie intalnita la brandurile mari, care au facut o munca de pionierat in Romania dupa 1989, cand romanii au luat contact cu noi materiale de constructii si companii”, a subliniat Osiescu. In Romania se ridica in medie circa doua case pe an la mia de locuitori, in vreme ce media europeana este de minim 3,5 case noi pe an la mia de locuitori. Gusturile romanilor difera. Peste 90% dintre romanii din NV tarii vor o casa construita de ei in locul uneia deja ridicate. In Sud, romanii sunt atrasi de ideea achizitionarii unei case la rosu, pe care sa o personalizeze, fiind foarte interesati de finisaje. O casa la rosu din caramida se poate construi cu investitii relativ mici. O mare parte din investitie este reprezentata de alte materiale, precum finisajele, termoizolatiile sau acoperisul. Acelasi studiu arata ca Porotherm este produsul cel mai utilizat de cei care au acum case in constructie. „Conform studiului, ne bucuram de o notorietate mare a brandului pentru industria in care activam, avand in vedere ca aproximativ 60% dintre romani au auzit de Porotherm, iar pentru multi dintre cei chestionati acesta este primul produs care le-a venit in minte cand au fost rugati sa numeasca un brand de caramida”, spune Cristina Osiescu. Studiul companiei Wienerberger a fost efectuat pe un esantion de 800 respondenti la nivel national, constituit pentru a oglindi profilul consumatorului roman din mediul urban. – www.promptmedia.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.