Acasă Uncategorized Bucureşti: „Doi şi-un sfert” se modernizează pe bani europeni

Bucureşti: „Doi şi-un sfert” se modernizează pe bani europeni

DISTRIBUIȚI

100192 – 15042011 – La 19 aprilie 2011, la Hotel Intercontinental, Sala Ronda, va avea loc Conferinţa oficială de deschidere a proiectului „Instrumente moderne de management electronic al documentelor interne si activităţii din teritoriu la Direcţia Generală de Informaţii şi Protecţie Internă (IMMEDIAT la DGIPI)”. Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative 2007 – 2013. Valoarea totală eligibilă a proiectului (fără TVA) este de 16.939.978,00 lei. Obiectivul general al proiectului este de a îmbunătăţi capacitatea administrativă a DGIPI, prin introducerea unui sistem de management al documentelor şi al fluxurilor de lucru în vederea reducerii timpului furnizării serviciilor. Scopul proiectului este de a îmbunătăţi politicile şi procesele interne de lucru cu documentele, de a implementa instrumentele necesare pentru reducerea timpului de transmitere către beneficiarii legali a produselor realizate de DGIP şi de a implementa un sistem informatic colaborativ modern, la nivel naţional, ca suport de secretariat şi gestiune a documentelor. Grupul ţintă al proiectului este format din 1.400 de persoane, din cadrul Direcţiei Generale de Informaţii şi Protecţie Internă. Principalele activităţi ale proiectului sunt instruirea echipei de management în managementul proiectului, asigurarea managementului şi monitorizării proiectului, lansarea oficială a proiectului, organizarea şi desfăşurarea procedurilor de achiziţii publice, proiectarea şi implementarea sistemului modern de management al documentelor, desfăşurarea sesiunii de instruire a specialiştilor DGIPI în utilizarea instrumentelor software specifice, elaborarea unor standarde de lucru moderne pentru fluxurile de documente;  diseminarea rezultatelor obţinute în cadrul proiectului şi realizarea auditului proiectului. Proiectul se desfăşoară pe o perioadă de 24 de luni. Prin implementarea proiectului ar trebui să se obţină   îmbunătăţirea fluxurilor de documente, introducerea unor instrumente de control a proceselor interne şi a informaţiilor, consolidarea informaţiilor, oferind suport managementului pentru deciziile interne, transferul intern de informaţii, cunoştinţe, idei, generarea de documente standardizate,  colaborarea pe proiecte şi schimbul de documente, gruparea eficientă a documentelor după diferite criterii şi căutarea acestora, stocarea şi arhivarea electronică a documentelor generate în fluxul de lucru în sistem, semnarea documentelor şi autentificarea acestora şi identificarea şi accesul rapid la locul în care se află documentul în organizaţie, în cadrul fluxului de lucru. – www.promptmedia.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.