98259 – 09022011 – Având în vedere că unul dintre minusurile evidențiate cu ocazia bilanțului pentru anul 2010 a fost comunicarea, ministrul de Interne i-a stabilit noului șef al IGSU un deathline pentru evaluarea situației din teren. ”Aveți trei luni la dispoziție să vă deplasați în fiecare județ și să stați de vorbă cu șefii inspectoratelor județene și cu toate personalitățile care au putere de decizie în fiecare județ, să faceți o evaluare a stării de fapt în fiecare județ, în ceea ce privește dotarea și colaborarea cu celelalte instituții”, i-a transmis ministrul de Interne, Traian Igaș, colonelului Marcel Lucaciu,
noul șef al Inspectoratului General pentru Situații de Urgență. ”Cred că de aici putem să pornim în tot ceea ce ne propunem în 2011. Ați amintit mai deveme la neajunsuri comunicare. Aveți posibilitatea în deplasările pe care le faceți să comunicați și să găsiți acele pârghii de comunicare cu toate structurile, pe toate palierele. Aminteați că înzestrarea nu este cea pe care o doriți. Lucrurile pot fi perfecționate și am toată deschiderea să găsim cele mai bune soluții pentru a dota fiecare inspectorat în parte și fiecare structură în parte, pe măsura bugetului”, a continuat ministrul. De asemenea, Igaș i-a spus colonelului Lucaciu că în deplasările pe care le va face în perioada următoare în teritoriu să-I convingă și pe reprezentanții administrațiie publice locale să participle financiar la dotarea unităților de pompieri. ”În deplasările pe care le veți care în județe puteți să-i convingeți toți cei care au putere de decizie și putere financiară să găsim un mod de a colabora astfel încât și acele structuri administrativ-teritoriale să contribuie la dotarea unităților”, a mai afirmat ministrul. – www.promptmedia.ro