76259 – 22122008 – Dacia a devenit incepand de duminica partenerul principal al echipei de fotbal italiene de prima divizie Udinese. Prima aparitie a siglei Dacia pe tricourile fotbalistilor de la Udinese a avut loc la sfarsitul weekendului, cand Udinese a jucat contra celor de la AC Milan. In comunicatul oficial oferit presei, citat de Automarket.ro, Udinese afirma ca prin acest parteneriat se intalnesc doua marci care au reusit sa deschida noi drumuri in domeniile lor de activitate. Astfel, Dacia este singurul brand low-cost care a reusit sa se impuna in lume si care are o viziune care se proiecteaza perfect in mesajul promotional din Italia: “Think Big. Pay Little”.“Acest contract de sponsorizare reprezinta, pentru noi, o oportunitate importanta de a iesi in fata celorlalti si de a avea in vitrina o colaborare cu o echipa din unul dintre cele mai importante campionate ale lumii – Serie A. Este modul cel mai bun de a creste notorietatea marcii Dacia pe piata italiana. E ocazia de a ne face cunoscuti printre tineri, clientii nostri principali”, a declarat Andrea Bracco, directorul de comunicare al Renault Italia. Directorul General al echipei italiene, Pietro Leonardi, s-a aratat si el incantat de noul parneteriat: “Cautarea rezultatelor inalte printr-o gestiune inteligenta a costurilor caracterizeaza filosofia familiei Pozzo (n.r. – proprietarii echipei Udinese) si a echipei noastre. In aceste conditii, este o bucurie pentru noi faptul ca putem imparti aceasta filosofie cu Dacia, o marca tanara si dinamica”. In acest an, Udinese a reusit sa se califice in primavara europeana a Cupei UEFA. (PROMPT MEDIA)